angeliicus -

Spök-katt

Sitter man i skolan igen då, letade i hela skolan vart vi skulle va, trodde vi hade matte.. Klart som fan alla sitter intryckta i ett hörn i ett klassrum så man inte ser dom? Så tillslut hittade jag som i det klassrummmet jag vart och kollat i redan... way to go Angelica.

Det händer konstiha saker i huset också, tror det spökar, haha nej då, men hur konstig är det inte att jag har vaknat mitt i natten två nätter i rad nu, att Tussen är på mitt rum och river i möblerna? Vi sover alltid med stängd dörr så jag har inte en blekaste aning om hur han kom in, helt sjukt. Och dörrarna är jätte tröga så man hör ju om ngn öppnar dom? Wierd as hell. Tror han har blivit spök-katt och kan gå genom väggar.

Efter skolan ska det bli skooojj! mouhaha, behöver inte säga ngt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0