angeliicus -

wiiiierd

okej jag upptäckte precis en as konstig sak, eller Nicklas visade det rättare sagt. Jag har tydligen kommenterat min bild sex gånger med "tack så mkt söt:)<3" vilket jag inte gjort, och det är inga andra kommentarer? Hur wierd is that? Och det va inte länge sen heller, de va detta året, jag har inte sett det försen nu. Och nu när jg förbrilt kollar igenom alla mina bilder för blev konstigheter ser jag att på vissa står det att jag har kommentarer fast jag inte har det? hum :S

Men men, nu sitter jag i Estets studielandskap och lyssnar på trevlig musik! En kille som sitter här och spelar gitarr och sjunger lite, mycket trevligt. Men nu ska jag plugga, ska egentligen göra ett upplägg för mina sk studier men min lärare är gone. Så får väll plugga på egen hand då. Buhu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0