angeliicus -

idioter

japp då satt man i soffan igen då och Nicklas spelar spel och jag kollar facebook, börjar bli en dagsrutin detta. Helgen blev ju inte riktigt som planerad, men det löste sig tillslut. Och jag är så jävla trött på alla som snackar skit och säger saker som dom inte borde göra! Blir trött på sånt, en person som man trodde man kunde lita på går och säger skit som inte ska komma ut, och sen som grädden på moset dissar en kompis för några killar? Jävla dålig stil.. som sen går och tkr synd om sig själv..Trodde mer om denna personen, men men, alla kan inte vara som man trodde? Du får skylla dig själv om du får skit nu. Och kom fan inte och säg förlåt sen.

Igår sov jag i stort sett hela dan, va uppe ca 4 timmar.. Så är en aning trött nu. Men tänker inte sova mer. Då kommer jag bli en levande zombie. Snart kommer nog Nicklas syskon hit och säger hej, vet inte riktigt när. Då får man någonting gjort iaf än att sitta här och dega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0