angeliicus -

im back!

blogg har man inte skrivit på år och dagar, kände att det var dags för en uppdatering nu. Sitter just nu i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, Medieproduktion, ska göra nån ful reklamfilm.
För övrigt så börjar jag få ordning på mitt rum nu! Fått upp tavlor osv, börjar bli riktigt snyggt! Det enda som fattas nu är de stora "draperiet" som ska va på hela väggen för att dölja dörrarna och fula rör. Sen är allt klart! Lägger upp bilder nån gång.. Yes, vad ska man mer skriva? Finns inte så mkt mer, ska kanske till gbg snart och träffa en gammal vän Jennifer som jag inte träffat sen jag va liten, hon bor i Kiruna så har ju inte vart det lättaste att träffa henne precis.. Men men. overNout.

Kommentarer
Postat av: BloggTurken

Asså kärlek till de där brillor :)!

2011-02-01 @ 23:47:02
URL: http://www.nattstad.se/AhmadAbbas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0