angeliicus -

Bildbomb!

Jag är suuper bränd, känns midre okej. Min panna ser ut som en tomat (som den brukar se ut på sommrarna med andra ord) och min rygg ska vi inte snacka om. För några dagar sen va vi ute på Kålland och hittade ett jätte mysigt ställe, låg och solade hela dan, så jag får ta konsikvenserna.. Så jobbigt att jag inte kan ha på mig vad som helst nu utan att det ska skava, gick med en av Nickas t-shirtar hela dan igår, vackert.

Idag hade jag tänkt att dra ut och bada lite med Ida, om jag nu lyckas med det utan att bränna sönder mig igen. Sen drar vi väll ut till Hjulafton, ska bli nice :) Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder, har vart så dålig på det, så ni får lite random nya och gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0