angeliicus -

Super update

Shit.. Hade nästan helt glömt av att jag hade en blogg? Har vart så mycket med skolan de sista, plus att min  pojkvän fårr lägenhet nu så har ju varit där och internet har krånglat massa. Men är hemma nu så tänkte uppdatera lite, ganska mycket jag missat att skriva.  Men iaf som jag skrev så har jag haft väldigt mycket med skolan det senaste, från att ha typ 3 miljoner IG varningar så fick jag alla G (förutom skit matte. Hade missat typ hälften av alla uppgifter vi gjort på ett år, så man kan säga att jag hade ett halvårs plugg att fixa på 1 månad? Men jag fixade det, (up yours rektorn som inte trodde jag skulle klara det).
Resten av tiden jag INTE pluggat så har jag inte gjort så mycket, bara varit i Nicklas lägenhet och tagit de lugnt, har varit mycket festande också.

Nu  till något annat, MIDSOMMAR. Ush.. Har ingen aning om vart jag ska vara ens!? eller jo.. Nicklas vill ner till skåne som vanligt, men hamnar vi inte där så blir vi nog hemma hos David. Det är en dag kvar och inget planerat, hatar när det blir så. Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig heller, antingen min nya rosa långklänning eller min blommiga kortklänning.. gah.. vi tjejjer har det jobbigt..  nej kanske inte.. jag ska ha min långklänning.

Just nu sitter jag och kollar på nått random matlagningsprogram och dricker kaffe, I dont know why men jag älskar att kolla på mat program. Det är as nice om man är hungrig, visste ni att om man är hungrig och tänker på mat så lurar man kroppen så man blir mätt? Det är faktiskt sant, läste det i mammas science illustrated. Bra bantnings metod! Ist för barnmat som vissa kör med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0