angeliicus -

AIDEN = IDIOT

Okej nu är det så här, jag kommer skriva om mitt totalt körda ex, måste få skriva av mig. Han heter Aiden*spy* och bor i England. Största misstaget i mitt liv hitills. I alla fall så har vi bråkat lite för några månader sen pga att han vägrade ta bort bilder på mig/oss på facebook. Det var "good memories" enligt honom. Sen så för ett tag sen gjorde han en anteckning på fb där han vart inne på min blogg och kopierat allt jag skrev under den tiden vi "va ihop" och översatt det till engelska, sen taggat massa folk i den? PINSAMT! Han vägrar ta bort den med. Och NU snackar jag med honom genom Stinas fb, och HAN ÄR JU VERKLIGEN KORKAD!?!?!?!? Fattar inte hur en person kan bli så dum? Det är ju nästan omänskligt.  JAG ÄR SÅ ARG SÅ JAG SNART FÅR NÅTT JÄVLA UTBROTT! Jag kommer INTE vara på humör närmsta dagarna! Fattar inte problemet, hur svårt kan det vara att RADERA EN LITEN SIMPEL ANTECKNING?!  Hoppas han läser detta nu och överätter det ( som han är så bra på ). Skrev lite dumma saker till honom på svenska, lycka till att översätta det bög. Och ja för allas information, han är bisexuell. Han visade mig alla killar han legat med på facebook. HUR NORMALT ÄR DET? Och hur normalt är det att ligga runt med halva England? Ush. NU sitter han och kallar mig omogen för jag skrev till honom på svenska? Haha.. ja VEM är det som är omogen här egentligen. Han beter sig som en 5 åring. VÄX UPP OCH GÅ VIDARE! " I have mooved on, im in a good relationship, and I dont want anything to do with you" JA JAG MÄRKER DET!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG ÄR ARG!!!!!!!!!!!!!! Jag skiter fullständigt i om nån blir sur på mig efter det jag skrivit! Nu måste jag gå och slå på nått.. Stina är närmast så det blir nog hon..haha..

Kommentarer
Postat av: Nöff

Jättenöff!

2011-03-25 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0