angeliicus -

Beställt från Nelly.com :)

Så nu har jag äntligen beställt från Nelly, tog ett tag innan jag gjorde det men nu så! Det blev en kjol och en klänning, båda blommiga och sommriga! Hade en rabattkod på 200 kr som jag tänkte använda, så hade lagt massa fina kläder i kundvagnen, tex ett par korallfärgade klackar och 3 klänningar men sen när jag skulle slå in presentkortskoden så stod det att man inte kunde använda båda samtidigt :( tråkigt.. Så hade bara råd med två saker, klänningen kostade 299kr och kjolen 179kr. Så fick 22 kr över så tänkte besälla ett gulligt armband för 19 kr men nääpp, det kunde jag inte göra, ingen aning om vrf, för det va ingen rea-vara ens..

Nu sitter jag och Nicklas framför tv:en och kollar på repriser, kul. Ska snart äta pyttipanna, sen får vi se vad som händer, kanske tar ett bad :)
Dessa två blev det, söta va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0