angeliicus -

Fota?

Gud vart har alla mina besökare tagit vägen? Hade jätte mkt förut. Dom försvann när jag slutade lägga upp mina bilder, förlåt jag ska börja med det! Har inte vart så kul att fota nu när vädret har vart som det är och har verkligen inte haft lust alls! Så får dra ut och ta några vår bilder idag..för det börjar väll snöa igen imorn, skitso väder. Ena dagen är det soligt och varmt sen snöö och slask, jag vill inte bo i Sverige! Men nu sitter jag i skolan iaf och ska jobba med nån presentation, kul.. Vill bara hem och sätta mig i solen och dricka kaffe! men slutar snart så det är gött :) Lägger upp en gammal bild till er! bye!
här får ni en bild på en sne oredigerad häst vid namn räkan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0