angeliicus -

We sing for the deaf and we dress for the blind

Både jag och Nicklas försov oss imorse, mamma kom ner och väckte oss vid 7. Nicklas han nog iväg till praktiken som började 8 men jag kom typ 20 min sent, a girl needs her time you know;) Men otroligt att jag han fixa mig på sån kort tid, brukar ta typ 3 timmar för mig annars.. okej kanske 1 timme då.
Idag vart det kallt ute! Jag säger ju det, jävla skitso väder. Ena dagen sommar, andra vinter. Först snö, sen fint väder, sen kallt, igår va det jätte skönt ute, och idag en jävla istid! Imorgon kommer det säkert vara 40+ ute, förvånar mig inte!

Slutar 12 idag, känns skönt :) Efter skolan stannar jag kvar och pluggar med David, får se om jag orkar ända tills Emma slutar, tvekar på det. Måste till stan och kolla på nått till lilla Mathilda Brandin som fyller 18 snart! Vet typ vad jag ska köpa, men får se vad jag hittar!
Lagom ful random bild på mig, men VART ÄR STINA MARTSINSSON?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0