angeliicus -

Jean Pierre rökt på? !

Var på Stadt igår, och gissa vem vi träffade? Jo självaste JP från Paradise hotel och ung och bortskämd! Miia och Camilla vågade inte gå fram till honom så jag gick fram och frågade om det verkligen va han, och det va det! Han va så att han va med Jockiboi ( som va på parketten) Men pallade kanske inte va med massa fjortisar så drog till Stadt ist ^^ hahah men skämde nog ut mig lite när jag skrek : FY FAN VA COOOLT! Men en sak som han sa när Nicklas snackade med honom va att han sa: "allt är bra, jag har rökt på! " Och jag ljuger inte, han sa verkligen så! Sen fick vi en ful brud utslängt på köpet också ;) mouhha..

Kommentarer
Postat av: Optimus

Och det är så chockerande och ovanligt att någon röker på.

2011-03-19 @ 16:43:16
Postat av: Saga♥

var med och tävla om att bli DAGENS BLOGG!



anmäl dig här---> http://ssaga.webblogg.se/2011/march/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

2011-03-19 @ 16:46:48
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0