angeliicus -

Längtar!

ååh det är torsdag! Altså EN dag kvar tills imorn! mahah! Längtar! För alla ni som inte fattat fyller jag hela 18 år! Först fest hos mig, sen ut, Stadt blir det nog skulle jag tro, eller The view. Åh kommer bli så kul! Finns bara ett problem, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?! Har inga pengar så kan inte köpa nått nytt :( buhu... letade igenom min rosa garderob igår men hittade fan INGENTING! ååååh, jag vill ha ngt nytt. Skulle kolla sen om jag kanske kunde låna ngt av Emma eller Mathilda, får se.

Sitter och pluggar nu, har gjort klart ett dvd-omslag. Gjorde en studieplan för min matte förut med, blir typ ett prov i veckan, as kul verkligen när jag har så mycket annat jag måste göra, hej då fritid. Men lägger upp bilderna på emma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0