angeliicus -

Muffin!

Vart hos Emma och bakad massa fula muffins idag, haha Emma faila sönder typ, hon skulle göra en dubbel sats, med 3 ägg, av nån jävla anledning tar hon 6 ägg, sen undrar hon vrf smeten ser så konstig ut? haha! Så vi fick hälla i lite mer av allt. Sen blev det bra! Dom blev inte riktigt så bra, för vi hade choklad bitar i, men dom sjönk till botten. Sen spelade vi lite kort och jag vann hela tiden för jag är så jävla bra.. haha! Nä men jag vann en gång i alla fall! (A)  Blev inte att fota idag, har haft ont i magen som fan :( Men lägger upp en bild på mina två älsklingar :)

Fick ett fult sms förut av posten om att dom ska skicka ett brev till mig.. eh, okey so what? Måste dom skicka ett sms om att jag ska få hem ett brev? Wierd.. Och ännu roligare är att jag börjar 12.45 imorn och Nicklas 08.00 ! Fan ta dig om du väcker mig då får du....ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0