angeliicus -

oh happy day!

Märkte precis en rolig sak. Att folk tar åt sig om vad jag skriver i min blogg, seriöst. Det jag skrev va ju inte ens ens riktat mot någom speciell, det va till allmänheten. Man måste ha jävligt dåligt självförtroende om man tar åt sig. Själv tar jag i stort sett aldrig åt mig om det är något, tex om nån säger att mina ögonbryn är för markerade ( haha det är många som säger det! xD ) Så skiter jag i det för JAG tycker det är snyggt och JAG vill ha det så, synd att inte alla tjejer kunde va så :) Men men.. så är det! Jag skriver saker för att jag säger vad jag vill och tycker, jag trampar inte ner på nogon speciell, thats it. Men vill folk ta åt sig så gör det, tycker bara det är kul att folk läser min blogg :)

Men nu ska jag Nickas och Camilla gå ner till parken och gotta oss i solen! Man blir så glad av sol!! :D Älskar vädret just nu, fast lite kul att det stod i tidningen att det skulle bli snö? hum.. Nä nu får det inte komma mer snö, har redan ställt in skotern i garaget och snöplogen i garderoben. Funderar på att ta ner yachten från vinden idag också!

Kommentarer
Postat av: danila

allt bra ? :)

2011-03-17 @ 18:33:24
URL: http://danila.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0