angeliicus -

snö och kort hår

Sitter i skolan och ska skriva upp 60-talet, kollar uy genom fönstret och beundrar sveriges underbara vänder som bara blir bättre, seriöst borde det inte vara vår nu?!  blir så trött på detta, igår va det ju fint väder, kunde inte det hållt i sig? Hade min skinjacka på mig och kände mig "vårig"... Men nu ska jag inte skriva mer om vädret, för det första så skriver ALLA redan om det och för det andra så vill nog ingen bli påmind om att det snöar i mars..

Kan berätta om igår istället, efter skolan va jag och shoppade lite sommar fräscht på Gina för ett presentkort jag fick av Nicklas, Blev en kort zebra tröjja som man visar magen lite i, och en rosa halvt genomskilnig som är kort i fram och lång i bak. Sen så fixade Angelina mitt hår, slingade utväxten och klippte, blev KORT men jag vänjer mig. Jag va tvungen att få bort det slitna. Nu ska jag ta en rast, sen drar jag till Camilla och Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0