angeliicus -

Stulen telefon..

God morgon! Sitter här vid bordet och äter frukost och fryser, bara 5 grader ute. Inte spec taggad att cykla till skolan i detta underbara väder, men men. I helgen haat jag festat, i fredags va vi lite hos mig innan vi drog till Stadt, i lördags hade Ida fest, det va kul! Förutom att någon omogen jävel snodde hennes mobil, men jag vet i stort sett vem det är så jag får be Ida att anmäla. Men hur smart är det på en skala att sno en mobil på en fest? För det första så va det lix inte 100 pers där direkt, så vi vet ju vilka som va där och inte där? Och vi vet ju vem som inte är så jävla dum att göra det. Och det är ju lite mera självklart att det är ngn som inte känner Ida, vilket va några. Så det lämnar kvar oss typ 5 killar? Och sen har man ju hört en del också. Och hon har ju spärrat telefonen nu och den är troligtvis låst också, So do you still think it was worth it? Tänker inte nämna vem det är försen jag är 110 % säker, vilket kanske är senare idag, då kan jag kanske skriva namnet här, och inte bara här utan kanske sprider ut det? (mouhaha) och det kommer jag inte göra för att jävlas, utan det gör jag för att man ska stå för vad man har gjort och då kan alla lika gärna få reda på att man är en tjuv, eller? Så kan du stå där och skämmas! Men nu ska jag fixa mig för skolan! Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0