angeliicus -

Today

God morgon! Min magkänsla har rätt ibland, imorse såg jag solen ute och tänkte att dagen blir säkert som igår, sol & värme! Med andra ord skinnjackan..  Men när jag skulle dra till skolan tog jag på mig vinterjackan, och sån tur jag hade, för det är KALLT! Tur att det inte snöar iaf..

Efter skolan ska jag och TinTinTinTin..Tin..TinTinTin och kolla dreads till henne, ska själv kolla hur mycket dom tar för en lång hårförlängning där också när jag ändå håller på. Men tror inte jag kommer köpa nån där för det är aldrig äkta hår där, förlänge sen köpte jag förlägning där men märkte sen att det va syntet? Ååååh vad jag vill ha långt blond hår! Så fint till sommaren..

Men kom på en sak som jag ska göra när jag kommer hem, jag ska göra en video från Egypten! Kommer bli as nice, lägger upp den här sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0