angeliicus -

Fyller år!

Idag är det ingen vanligt dag för idag är det Angelicas födelsedag! :D Fick ett jätte fint armband av mamma imorse som det står älskade dotter på:) Och igår fick jag present kort på Nelly av mammas kille, och fick reda på förut att jag kommer få mer present kort där :D:D HAPPY! Då kan jag köpa både skorna och klänningen jag vill ha! Juste, Fick en present av Emma imorse med, Ett inramat kort med mig och henne när vi på på liseberg i 6:an, haha ser förjävlig ut men "magtröjja" haha ^¨Men gulligt iaf, så nu står den vid min tv så alla kan se den!

Längtar tills ikväll, drar nog till Harrys istället för Stadt, det är crazy friday där :) Men får väll se vad alla tycker..
Måste berätta om en till sak som hände imorse, Emma skulle typ inviga mig nu när jag är 18, så hon bad mig köpa cigg till henne så jag kunde visa mitt legg (pass..) Klart som fan dom inte frågar!!! åh vad sur jag blev, nästan så man vill gå dit igen och be dom kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0