angeliicus -

plugg..

har suttit och pluggat hela morgonen, innan skolan, vad är felet på mig? haha men blir så taggat när jag ser att jag fått ett till VG i naturkunskap! Ett till, G Eller VG så får jag antagligen vg i hela kursen, känns nice. Har pluggat som en get nu de senaste, det är inte långt kvar till sommarlovet! Och som de flesta vet är inte skolan min bästa vän, och jag orkar värkligen inte gå om ett år till! never ever..flyttar dom inte upp mig till tvåan så hoppar jag av.. Stina tyckte att jag skulle gå omvårdad med henne till hösten, men tänker inte gå med massa 95:or. Fan tänk om det hade vart lätt att få jobb utan utbildning? Då hade jag lätt hoppat av redan nu och börjat jobba! Men men.. nu måste jag ner och byta om! har förövrigt utvecklingsamtal och efter det möte med rektorn och syon igen, I feel screwed, vet med mig att min frånvara inte har förbättras direkt, men va fan.. ÅH VAD JAG HATAR SKOLAN JUST NU!! Men ska plugga sönder mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0