angeliicus -

REA!

Idag blev det lite shopping, två tröjor och en jacka, allt på rea, så allt gick på ca 200 kr, bra va?! Vart även en fika på stan med Emma Ida ocg Sara som man inte träffat på år och dagar! Det va skojj! Skämde ut mig x antal ggr också, haha! Inte ofta man skriker inne på Gottis? Jag och Sara hade ett djupt samtal om spöken medans vi väntade på att kön skulle bli mindre, då kommer den en kille bakom mig och tar mig på ryggen och säger "uräkta kan jag komma förbi?" FY FAN VA RÄDD JAG BLEV! ush! det ända jag fick fram till honom efter min dramatiska chock var: "asså.. vi pratade om spöken". Sara, Emma och Ida tror jag dog lite av skratt.. ush va jag skämdes. Sen inne på 3B skämde jag ut mig med, pratade om en kille, sen blegar en brud som jobbade där inne på mig när hon hörde att vi snacka om han, sen kom vi fram till att det var nog hans tjej.. lagom pinsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0